Nikon Imaging | Latvija | Europe

Iedvesmas mirklis ar kameru D500 rokās

Kā notverams #iedvesmasmirklis? Sadarbībā ar Tomu “Fire Kid” Dikenuā, jauktās cīņas mākslas pasaules čempionu divās BAMMA kategorijās, un sporta fotogrāfu Tomu Mailsu uzņēmumam Nikon izdevās uzņemt zibensātru triecienu brīžus un atklāt ar neapbruņotu aci nesaskatāmas ainas.

Skatiet, kā, pateicoties Nikon D500 lielajam apstrādes ātrumam un augstajam ISO diapazonam, izdevās uzņemt neticami ātrās MMA superzvaigznes kustibas, šķaidot dažādus pārtikas produktus — melones, kūkas un ķirbjus.

Nikon D500 — iedvesmas mirklis

Toma Mailsa biogrāfija

Toms Mailss ir profesionāls žurnālu/komerciālā sporta un portretu fotogrāfs, kurš darbojas Londonā Apvienotajā Karalistē. Viņš fotografē dažādiem nacionālajiem žurnāliem un komercklientiem, piemēram, The Telegraph, Men’s Health un Men’s Fitness. Viņu jo īpaši saista sports un fitness, jo šīs jomas paver plašus darba apvāršņus un sniedz iespēju sadarboties ar patiesi iedvesmojošiem cilvēkiem, piemēram, Polu Redklifu, Roriju Makilroju un Mohamedu Farahu, vienlaikus radot neaizmirstamus attēlus.
Turklāt Toms, pasniedzot kursus Nikon skolā Apvienotajā Karalistē un Fotogrāfu asociācijai, ir viesojies vairāk nekā 30 universitātēs visā Apvienotajā Karalistē.
www.tmphoto.co.uk / www.photosmudger.com

Toma Dikenuā biogrāfija

Toms Dikenuā, kurš zināms arī kā “Fire Kid”, ir franču sportists, kas nodarbojas ar jaukto cīņas mākslu, viņš ir dzimis 1993. gada 21. jūnijā Lansā Francijā. Kopš 2013. gada Dikenuā ir Eiropas labākais cīkstonis “spalvas svara” kategorijā.

Viņš ir ieguvis Eiropas jostas “Belgium Beatdown” un “Killacam” un pašlaik ir pasaules čempions BAMMA “spalvas svara”, kā arī “vieglā svara” kategorijā. Pirmās divas cīņas viņš arēnā “Killacam” uzvarēja tikai 35 sekunžu laikā, tādējādi nodrošinot sev dalību Britu Jauktās cīņas mākslas asociācijā (British Association of Mixed Martial Arts — BAMMA) — lielākajā Eiropas MMA organizācijā.

Nikon kampaņa “Iedvesmas mirklis” | Kas ir jūsu piederumu somā?

Nikon kampaņa “Iedvesmas mirklis” | Aizkulisēs